Inception

Wooow! Dupa 3 saptamani de vacanta in care mi-am golit creierul in pustiul pustiului domnul Nolan mi l-a umplut fara probleme in 2 ore si ceva. Inceptionul e in primul rand satisfacator intelectual. E genul de film dupa care ti se pare o copilarie sa vezi altceva. Ce rost ar mai avea? Cum s-ar putea compara? Asa ca, abia revenit, o sa mai iau o pauza. La fel cum actiunea filmului se desfasoara in mai multe straturi, si privitorul poate sa acceseze lucrurile la niveluri diferite: filozofic, psihologic, stiintific, economic si desigur pentru un blockbuster american nu lipseste pachetul action. Nolan reuseste sa tina lucrurile atat de bine in mana incat nici macar nu mai e nevoie de a doua vizionare ca sa-l intelegi. A doua vizionare o sa vina din placerea pura pe care ti-o ofera. Castul e meserias, efectele cool, dar totul paleste in fata unui plot extraordinar. Nu pot sa zic ca finalul m-a surprins... a devenit aproape un cliseu sa rastorni lucrurile, iar obiectul personalizat era atat de mult pus in evidenta si explicat incat... era clar ca el o sa traga cortina. Si pe start, in primele 20 de minute, regulile jocului sunt un pic prea didactic introduse pentru gustul meu, dar la ce minte a ajuns telespectatorul gratie tonelor de gunoi vizionate... poate e mai bine asa, il face mai accesibil. Concluzia mea: Inception - loc garantat in top 100 ever.


Comments

Filme online said…
Intr-adevar super fain filmul. Mi-as dori sa pot viziona mai multe filme atat de satisfacatoare din punct de vedere intelectual.
L-am vazut saptamana trecuta si nu de atunci nu am reusit sa mai vad alt film, oricum urmatorul programat este Salt, sunt tare curios ce e si cu respectivul film.

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus