Stupiditatea antipirateriei

Citesc o stire despre cum in SUA si Franta se incearca grabirea actiunilor antipiraterie. O varianta a stirii se gaseste aici.



Nu sunt un aparator al pirateriei, desi in anumite conditii (materiale) mi se pare chiar agreabila. Dar e absurd sa crezi ca in conditiile unei lumi din ce in ce mai rapide, mai transparente si mai deschise, stopand niste torrenti ai rezolvat lucrurile... In plus cum ramane cu drepturile consumatorului onest? Daca eu merg in sala si platesc un bilet, iar filmul mi se pare o porcarie totala, cine imi da banii inapoi? Daca ne strangem si noi intr-o asociatie (cei "tepuiti" de Last Airbender de exemplu) si dam in judecata producatorul sau compania de productie? Nu vrem doar biletul inapoi, ci si o suma care sa compenseze timpul pierdut, benzina sau biletul ratb, lipsa de chef de dupa vizionare etc!!! De cate ori te fraiereste un trailer, pac, proces de inselaciune, daune morale si materiale.




Eu astept in continuare sa aud de un weekend pass pentru cinematograf (platesti pretul a 3 bilete, dar vezi oricate filme poti si vrei de vineri seara pana duminica noapte) si de posibilitatea de a vedea un titlu din cinema direct acasa... ca uneori n-ai chef si timp sa iesi in oras. Si nu mai incep discutia despre ce filme ajung si ce filme nu ajung la noi pe ecrane si cate sali non-mall mai exista... samd.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus