Wreck-It Ralph

Domne, e greu sa vezi o animatie nedublata zilele astea. Din vreo 14 screening-uri pe zi in mall-ul in care am aterizat, doar 3 dintre ele erau nedublate pentru Wreck-It Ralph. Mai mult, cea la care am intrat, nu era in 3D, ci in 2D. Nu ca m-as plange... N-as fi mers in ruptul capului la Wreck-It Ralph pentru ca e Disney, aia cu carute de bani pe care le arunca salbatic cumparand in stanga si dreapta (Pixar, Marvel, Lucasfilm). Dar am vazut trailerul si am simtit ca Wreck-It Ralph il are pe vino-ncoa. Si... chiar are mai mult decat atat. 
Ralph e un personaj dintr-un joc pe 8 biti, old school. Satul sa fie the bad guy in jocul lui fuge pe cablul de alimentare si incearca se devina eoru in lumile altor jocuri arcade... Paaaa-paaam! Schimbam asadar vreo 4 universuri diferite, fiecare cu regulile si caracteristicile sale, cu personajele si culorile lui specifice. Pe langa creativitatea povestii, personajele au fiecare un punct terminus bine definit pe care il ating, iar replicile sunt cand spumoase, cand intepatoare. Cat de misto suna "pixlexia".
Am vazut lista cu nominalizarile la Oscar pentru animatie. Wreck-It Ralph e acolo si, daca rivalul lui  numarul 1 va fi printesa cu parul de foc din Brave (si ea excelenta), eu merg totusi pe mana lui Ralph. 5 din 5, senzational. De vazut.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal