Box office Romania 5-11 august 2013

Box office Romania 5-11 august 2013

Top 3

The Wolverine 446k RON
RED 2             415k RON
Turbo              320k RON

Am intuit corect in analiza de saptamana trecuta ca niciun film lansat in weekend nu va avea forta sa patrunda in top 3-ul saptamanii. The Conjuring incaseaza fix unde l-am estimat - 205k RON, iar This is the End scoate 154k RON, un pic sub asteptarile mele. De remarcat - ce-i drept in vremuri linistite la box office - performanta lui Wolverine, lider a treia saptamana consecutiva.

Ce s-a mai intamplat saptamana asta? 2 lucruri asteptate: Now You See Me a trecut de 1 milion de dolari incasati in Ro - si atentie, nu vorbim de un sequel, de un reboot, de o animatie sau de vreun supererou. Deci se poate! Si World War Z a depasit ca incasari in Ro Man of Steel, ambele filme aflandu-se la a 8-a saptamana. De unde se poate trage concluzia ca Brad Pitt e mai tare ca Superman. Hi-hi.

Ce se lanseaza in weekend?

Kick-ass 2. Originalul lui Matthew Vaughn s-a dovedit in 2010 prea inteligent/subtil pentru romani, primul Kick-ass strangand in Ro un total modest de 9 mii de spectatori. Mai punem in ecuatie si faptul ca e un weekend prelungit care incepe de joi si am spus cam totul despre soarta pecetluita a lui Kick-ass 2. Estimarea mea: 140-160k RON.

Elysium. Action sf semnat de Neil Blomkamp - omul cu District 9 - cu Matt Damon in prim-plan. Desi pare mai cu miza/greutate decat recentul film Smith tata& fiu nu vad cum ar putea incasa gros nici Elysium in weekend. Estimarea mea: 280-320k RON.

Passion. Un remake al lui Brian De Palma dupa frantuzescul Crime d'amour. Rachel McAdams si Noomi Rapace intr-un thriller picant. De cand nu s-a mai vazut asa ceva in cinema? Estimarea mea: 90-110k RON.

Nu cred ca Wolverine mai rezista in frunte si saptamana viitoare. Elysium, desi nu va incasa mult, ar cam trebui sa-l bata. Vedem.




Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus