Her / Ea

Woooow!


Poate nu o sa ma credeti, dar m-am dus la Her fara sa fi vazut un trailer. Fac asta din ce in ce mai des, imi place sa las un film sa ma surprinda. Sigur ca stiam ca e foarte bine cotat, altfel nu m-as fi dus, ca are 5 nominalizari la Oscar, inclusiv pentru cel mai bun film. Stiam si ca e o poveste cumva asemanatoare cu cea din Simone, dar Simone nu mi-a placut. Sau cel putin asa mi-l aduc aminte pentru ca, si aici citez din Her, the past is just a story we tell ourselves.

Her insa a fost… wooow! Spike Jonze face terapie de cuplu in film cu o naturalete rarisima, merge pe niste unghiuri subiective care ti se blocheaza in cap, aplica un proces de dezvoltare personala, comic si dureros deopotriva, personajului interpretat atat de armonios de Joaquin Phoenix, ofera un look and feel adorabil, mestereste abil cand meditatia despre viitor, cand emotia relationala, stie sa surprinda publicul fara sa forteze nicio nota si la final te lasa cu o concluzie nespusa, dar traita intens subiectiv.



5/5, senzational.

Si cum Gravity si American Hustle sunt imperfecte, Her e favoritul meu personal la Oscar.
  

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus