House of Cards: 4 motive pentru care sezonul 2 e mai jos decat primul

Semnificativ mai jos.

spoiler alert!!!

#1
Lipsesc momentele "wow!"

Primul sezon a avut cateva momente - story & filmare - wow! Le gasiti aici. Al doilea sezon e o chinuiala evidenta. De la crima de la metrou din primul episod si pana la momentele de sex din ultimele episoade scenaristii nu scriu la acelasi nivel si aleg sa compenseze aiurea.

#2
Personaje stupide, stupide, stupide

Asta a fost defectul major al primului sezon. Rezolvat partial de finalul-surpriza cu Raymond Tusk - un papusar grandios si ascuns. Si ce sa vezi? Sezonul 2 ni-l cuminteste si ni-l inmoaie pe domnul Tusk. Presedintele e pampalau, senatorii si congresmenii la fel. Si atunci? Reusita misiunii lui Frank devine o simpla chestiune de timp - cat au de gand scenaristii sa lungeasca povestea?

#3
Nicio busola

Fara Zoe House of Cards a ramas fara busola. Nici ziarista nu era sigura incotro sa o apuce, dar macar isi punea aceasta problema. Busola nu arata o directie, dar macar isi agita acul. Sezonul 2 inseamna o colectie de personaje, trasaturi si relatii negative si atat. O colcaiala si atat.

#4
Iesirile din conventie

Spacey e manusa pe Frank Underwood si micile iesiri din scena pentru a puncta filosofia personajului si Washington-ului sunt cool. Dar in sezonul asta Spacey iese din scena ca sa imi explice ca unui copil cu probleme de intelect masinatiunile pe care le face, scopurile, etc. Aia e treaba mea - sa leg lucrurile, sa le pun cap la cap, sa ma bucur de descoperiri. Sa mi le servesti direct - that's no fun.





Comments

Domnule Becerescu, va sunt cititor de cativa ani. Poate chiar ne-am vazut la birou -sunt blonda aia cu sani mari.

Permiteti-mi sa va zic ca nu sunt de acord cu ce ati scris, fiindca nu sunteti in masura sa judecati. La dracu', dumneavoastra nu v-a placut nici Avengers sau Fast & Furious 6.

Ne-am saturat de hateri. Propun boicotarea generalizata a acestui blog, dar am dubii ca exista ceva mai mic ca zero in masurarea traficului.

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus