Finding Vivian Maier

Acum mai multi ani cand am scris despre Lumea vazuta de Ion B. cineva mi-a recomandat sa vad Finding Vivian Maier. Au trecut alti cativa ani si iata ca am facut-o. De ce mi-a luat atata timp? Poate pentru ca figura lui Vivian de pe afis mi-a inspirat mai degraba o figura din testul de personalitate Szondi, poate pentru ca trebuia sa mai citesc cateva carti despre fotografie - desi o fotografie transmite sau nu, nu conteaza teoria din spate...



Vivian Maier facea fotografii bune, excelente si incredibile. Care ar fi disparut odata cu ea daca un pustan n-ar fi cumparat cu 380 de dolari niste negative. Si nu ar fi sapat apoi, simtind mirosul unei povesti din care va scoate bani - de acord - dar oferind in acelasi timp publicului o opera fotografica solida si o poveste de viata interesanta si, ce sa vezi, cu un aer apropiat de Szondi-ul asteptat de mine. 




4 din 5, excelent. Must see.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus