Box office Romania: 15 - 21 august 2016

Totaluri:


  • 292k spectatori, in scadere 9% fata de saptamana trecuta
  • 5.1m RON, in scadere 11% fata de saptamana trecuta

Top 3:

Suicide Squad (s3) 84k spectatori, 1.5m RON
Ben-Hur (s1)           21k spectatori, 475k RON
War Dogs (s1)        16k spectatori, 331k RON

Alte premiere: Pete's Dragon 11k spectatori, 215k RON

Suicide Squad a ajuns in 3 saptamani la aproape 315k spectatori si 6.2m RON. Adica pe locul 3 dupa numarul de spectatori si 4 dupa banii adunati in clasamentul lui 2016. E evident ca va ajunge in urmatoarele 2-3 saptamani pe primul loc dupa ambele criterii si intrebarea e daca are cine sa-l bata pana la finalul anului. Eu nu cred. 

Ben-Hur are un debut sters si nu vad niciun motiv pentru care situatia lui sa se redreseze pentru ca n-a avut cine stie ce competitie.




Estimarile mele pentru War Dogs (26k spectatori) si Pete's Dragon (16k spectatori) au fost corecte ca ordin de marime, dar pur si simplu am uitat de Ben-Hur si atunci am avut cifre umflate pe linie.

Ce vine in week-end in cinema?

Mechanic: Resurrection



Din ce se vede in trailer action junkies vor fi cu adevarat satisfacuti. Estimarea mea pentru lansare: 32k spectatori.

Marauders

Un action e duzina impins in fata de Bruce Willis. Nu va avea nicio sansa lansat in aceeasi saptamana cu Mechanic 2. Estimarea mea: 6k spectatori.

Nine Lives

O comedie in care un personaj tip Scrooge interpretat de Kevin Spacey devine... pisica. Nuca in perete in perioada asta a anului. In decembrie i-ar fi stat mai bine. Estimarea mea: 12k spectatori.





Later edit:

Iar am uitat un titlu ce merita a fi mentionat.

Don't Breathe

Trailerul e convingator. Si americanii si sud-coreenii care l-au vazut l-au scorat bine. Estimarea mea: 9k spectatori.




Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus