Box office Romania: 12 - 18 septembrie 2016

Totaluri:


  • 204k spectatori, +5% fata de saptamana trecuta
  • 3.4m RON, la fel ca saptamana trecuta


Cum de ies aceeasi bani din ceva mai multi spectatori? Probabil ca filmele romanesti au venit cu oferte promotionale si vizionari de gala (Sieranevada, #Selfie69) fata de saptamana trecuta cand Imax-ul (Sully) aducea venituri mai bune.

Top 3:

Nerve            27k spectatori, 502k RON
Sully              23k spectatori, 445k RON
#Selfie69    25k spectatori, 422k RON



Succesul lui Selfie2 a fost trambitat in sus si in jos. Estimarea mea a fost la 18k, debutul arata foarte bine pentru un romanesc. Stiu, stiu, e cel mai bun incasator romanesc la debut, dar piata creste de la an la an - asa ca e normal ca recordul sa fie batut an de an. In plus cifra ramane mica intr-un top al tuturor filmelor. Nu e nicio rupere de nori, dar cu cifrele astea, vestea buna e ca Selfie2 o sa primeasca programari bune. Sa vedem cum evolueaza situatia.

Nerve m-a surprins foarte mult. Estimasem doar 10k si nici nu credeam ca va termina saptamana pe locul 1.

Celelalte lansari le-am estimat mai aproape: noul Bridget Jones a atras 25k spectatori (il estimasem la 18k), iar Truman doar 2k (estimasem 4k).

Am promis ca verific cat de tare e Suicide Squad care a ajuns saptamana asta la 407k spectatori. In 2016 niciun titlu n-a atins 400-le, in 2015 au fost 3 - Star Wars-Force Awakens, Furious Seven si Minions. In 2014 si 2012 Hobbitii - Battle of the Five Armies, respectiv An Unexpected Journey. Plus Avatar-ul din 2009. Si cam atat din 2000 incoace. Deci SS sta pe un meritoriu loc 8 in istoria numarului de spectatori in Romania din 2000 incoace. 

Ce vine in w-end?

Caini
Romanesc, Mirica. Cu patalama de la Cannes, un pic racita dupa parerea mea. Daca western si lent sunt cuvintele cheie, atunci... Sau sa o luam altfel, e un film la care m-as duce eu. Ceea ce e rareori un semn bun. Estimarea mea: 10k spectatori.




Storks
Animatie de la Warner. Despre livrarea unui bebelus de catre o barza. Se lanseaza concomitent la noi cu restul lumii, asa ca no word of mouth. Trailerul e so-so, pare un film de copii -  greu sa aduci young adults in sala, dar saptamana mi se pare perfecta - competitie de nebagat in seama, frigut si poate cei mici au nevoie de o recompensa dupa inceperea scolii. Estimarea mea: 22k spectatori.

The Magnificent Seven
Remake-ul lui Fuqua are nume sonore, un meta asa si asa (51 din 100), iar prin putinele locuri pe unde s-a vazut publicul a fost multumit. Trailerul e bun-bun, am vazut niste promovare outdoor, dar mai subtire decat m-as fi asteptat. Estimarea mea: 35k spectatori.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal