Box office Romania: 5-11 septembrie 2016

Totaluri:

194k spectatori, -16% fata de saptamana trecuta
3.4m RON, -13% fata de saptamana trecuta

A patra saptamana consecutiva de scadere si box office-ul romanesc a ajuns la un minim pe care nu l-a mai vazut din saptamana cu 5 iunie. O situatie asteptata si explicabila din cauza titlurilor foarte slabe ca potential comercial.

Top 3:

Mechanic: Ressurection (s3) 30k spectatori, 540k RON
Sully (s1)                                          18k spectatori, 383k RON
The BFG (s2)                                  18k spectatori, 330k RON

Mecanicul ramane in frunte, desi e vizibil obosit, pur si simplu n-a fost nimeni sa-l bata. Estimarea mea pentru Sully de saptamana trecuta a fost fix acolo - il asteptam la 15k. 

Alte premiere: 

Sieranevada - apreciat de la extaz la moderat - a atras 11k spectatori. Il estimasem la 12k. Ce-i drept la 173 de minute nici ca poti avea mai mult de 3 vizionari pe zi intr-o sala de cinema... Poate word of mouth-ul pozitiv va aduce niste picioare decente, desi filmul romanesc e cunoscut drept schiop de cele mai multe ori.




I.T. - asa cum ma asteptam e genul de film care-si gaseste mai repede locul in tv decat pe marele ecran: 7k spectatori, estimarea mea fusese 6k.

A mai debutat Hands of Stone - de care am uitat cu totul. Si nu degeaba - a adus sub 3k spectatori in sala.

Cred ca am incurcat eu data de lansare a lui #Selfie 2 si de fapt el va fi lansat oficial abia in acest w-end. Sunt mai optimist pentru ca vremea se anunta mai racoroasa si mai ploioasa - asa ca estimarea mea de 15k o urc la 18k.

Merita mentionat si ca Suicide Squad a ajuns in buza a 400k spectatori in Ro. Saptamana viitoare va depasi acest prag si eu o sap sa vad cate filme au reusit asta in ultimii ani.

Ce se mai lanseaza in w-end?

Nerve - un soi de action thriller cu adolescenti, moale si fara fete care sa aduca public. Estimarea mea: 10k spectatori.

Bridget Jones's Baby - feelingul meu ca totul e un has been la proiectul asta. Conceptul, personajele, actorii. Poate ma insel si nu simt eu nostalgia vizavi de domnisoara Jones. Estimarea mea: 18k spectatori.




Truman - Ricardo Darin si un caine intr-o dramedie premiata de-a lungul si de-a latul lumii. Festival vibe. Estimarea mea: 4k spectatori.






Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus