Love the Coopers

Cand a intrat in cinematografe filmul asta - trailerul de mai jos m-a facut sa-l etichetez drept o comedie de Craciun cu accent pe o distributie kilometrica si stelara, dar o poveste subtire. 



Apoi au venit cifrele de incasari si de la o saptamana la alta Love the Coopers a continuat sa performeze mult mai bine decat m-as fi asteptat. Atat de bine incat la finalul celor 9 saptamani (un ciclu scurt) pe ecranele din Ro a ajuns pe locul 22 in topul celor mai vizionate filme ale lui 2015. Fix deasupra lui Terminator Genisys - ca sa aveti un reper al fortei de atractie exercitate. 

Si cum mie filmele de Craciun mi se par perfect de servit la minim 30 de grade, am dat si eu play ieri. Recunosc ca am gresit. Nu am gresit cand am intuit o povestea subtire - voice over-ul din Love the Coopers este crancen - umple toate golurile posibile si imposibile, spune povestea in locul personajelor si imi baga cu forta in creier asocierea de cuvinte miracol-Craciun. Alta mi-a fost greseala. Ca l-am considerat comedie. E multa, multa, neasteptat de multa drama. E drept indulcita cu comedie - dar cam ce se vede in trailer si o data inca pe atat. Si atat. Sindromul lui Marley & Me loveste din nou. 



Cu atat mai surprinzatoare deci picioarele din cinema care nu pot fi puse decat pe seama sindromului de Craciun. 

2/5, modest in my book. 








Comments

Ro Botul said…
Poate daca ati oferi review-uri la filme mai curente, mai atractive, ati avea si trafic mai bun. Recomand review-uri la trailere, predictii de rezultate comerciale studio-uri, etc.

Exemple de titluri pe care le doresc evaluate: War Dogs, Sausage Party, Making a Murderer, Last Chance U.
Dan said…
Poate nu ma intereseaza traficul. :)
Urasc trailere - desi le inteleg rostul, iar predictii de rezultate comerciale ale studiou-urilor... cam prea mult pentru gustul meu.
War Dogs sigur va avea un review curand - am citit un interviu fain cu scenaristul. Altfel am un soi de Jonah Hill fobie. Sausage Party nu cred, inteleg ce este, dar nu suna deloc tentant pentru mine. Si, am pastrat cireasa de pe tort pentru final, despre Making a Murderer am scris deja. Aici: http://dmovieblog.blogspot.ro/2016/01/making-murderer.html?m=1.

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus