Box office Romania: 3 - 9 octombrie 2016

Totaluri:


  • 209k spectatori, +27% fata de saptamana trecuta
  • 4.5m RON, +29% fata de saptamana trecuta
Ultimele 4 saptamani arata ca zimtii unui fierastrau. Vremea s-a asezat intr-o stare rece si umeda, iar cateva titluri au atras la debut.

Top 3:

Miss Peregrine's Home... 36k spectatori, 738k RON
The Girl on the Train         27k spectatori, 518k RON
Storks                                        26k spectatori, 461k RON

Deci Domnisoara Peregrine isi continua performanta solida in Romania. Fata din tren vine cumva in zona superioara a asteptarilor mele (estimasem 20k spectatori), iar Berzele agata in mod neasteptat, dar la inghesuiala, ultimul loc pe podium.

De notat debutul excelent si neasteptat pentru mine al lui Doua Lozuri. Sunt 27k spectatori ceea ce l-ar duce la bataie pentru locul 2 in saptamana, dar doar 424k RON. Si cum branza e pe bani, asa si box office-ul = incasari. Si aici Doua lozuri vine pe 5 in saptamana, si sub Deepwater Horizon. Am mai explicat asta si in cazul altor filme romanesti - prima saptamana de raportare contine si spectatorii si bani facuti de film in tot felul de festivaluri si avanpremieri. Doua lozuri s-a vazut de exemplu recent la Elvira Popescu. Sunt sigur ca a avut si alte expuneri. Asta nu ii stirbeste cu nimic din merite. Am citit multe pareri favorabile, dar tot nu sunt convins sa ies din casa pentru el. Pentru ca exista si pareri avizate care nu sunt la fel de flatante. Una de exemplu e aici.

Desi a debutat mai bine decat Selfie2 pariul meu e ca la final Doua lozuri va fi sub. Sunt 2 argumente pe care ma bazez: primul tine de varsta publicului tinta - Selfie2 tinteste mai bine, un public mai young, care iese mai usor si mai des la film. Al doilea vine din forta mediatica. Doua lozuri a avut un push frumos - i-am vazut pe Boguta & the rest mult pe sticla, dar saptamana viitoare asta va fi deja istorie. In timp ce Selfie2 a fost si este impins mult in online. 

Apropo de Selfie2 - el a trecut pragul de 100k spectatori. Aplauze! Si uite-asa cu 2 floricele comedii - genul corect pentru cinema-ul autohton - o sa fie un 2016 cu miros de primavara fata de ultimii ani. Doar sa nu ne trezim iarasi ca a fost 1 aprilie... (metaforic zic!).

Ce vine in cinema in w-end?

Inferno
Al treilea film in care Hanks il joaca pe profesorul Langdon. Franciza a virat-o spre action de la al doilea film si pare sa stea din trailer in aceeasi reteta. Lansare concomitenta deci no word of mouth. Promovare modesta - ceva afise am vazut. Feeling nu prea am, desi un brand exista. Am vazut w-end-ul trecut ce inseamna frig si ploaie. Competitie linistita. Estimarea mea: 32k spectatori.



Kubo and the Two Strings
Desi cinemagia nu-l arata inca in programul cinematografelor, ar trebui sa intre... Am scris despre Laika aici. Si am citit despre cat de grozav este Kubo. Notele pe meta si vot popular sunt undeva la 80-85. Eu unul m-as cam duce s-o vad. Estimarea mea, desi nu mi-e clar cate screen-uri va prinde: 10k spectatori.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal